Nagyszerű előtti és utáni fotók a szalonban

2022. dec. 28

Nagyszerű előtti és utáni fotók a szalonban

Vannak olyan fényképek, amelyeket minden esetben el kell készítened a szalon vállalkozásod érdekében

A szalonban az elötte és utána fotók nem tartoznak ezek közé

Minden pozitív stílusélmény lehetőséget ad egy csodálatos átalakulás megörökítésére. Noha szalonodban a fotók elkészítése fájdalommentes, néhány dolgot még mindig figyelembe kell venni, mielőtt elkészítesz egy kezelés alkalmával történt elött-után képet. 

Az alábbiakban összeállítottunk egy listát a lenyűgöző előtti és utáni fotók készítéséhez, valamint arról, hogy miért olyan fontosak ezek szalonodnak.

KÉRJEN ENGEDÉLYT AZ ÜGYFELEIDTŐL

Ez adott. Mielőtt bármilyen típusú fotót készítenél egy kliensről, mindenképpen kérj erre engedélyt.

TARTSD A HANGSÚLYT A LÉNYEGEN

TARTSD A HANGSÚLYT A LÉNYEGEN

Előtte és utána felvétel készítésekor a hangsúlyt a lényegre kell helyezni, semmi másra. Például, ha az ügyfél ingén fényes és zavaró minta látható, akkor a legjobb, ha az átalakuló fotón ez nem látszik. 

Hasonlóképpen vedd figyelembe a hátteret is. Rendetlenség van szalonodban? Más ügyfelek is láthatók? 

Ha igen, akkor tegyél rendet, ami látható, vagy helyezd át egy másik helyre vendégedet a kép készítésekor. 

A következetesség megőrzése érdekében az az ötlet, hogy az összes előtte és utána készült fotón ugyanaz a háttér maradjon meg. Ezzel építheted márkádat, és egységes esztétikát alakíthatsz ki.

NE FÉLJ AZ EXTRA STÍLUSTÓL 

Néha egy fényképen nem látható az átalakulás, ami valójában megtörtént. Ha ez a helyzet, ne félj egy kis extra időt tölteni a stílus megfűszerezésével. 

Legyen szó textúrás termékről, vagy néhány laza szál göndörítéséről (amennyiben fodrász szalonod van), a további erőfeszítések megtérülnek a fényképeken, és kiemelik az átalakulás jelentőségét.

TALÁLD MEG A LEGJOBB VILÁGÍTÁST

A minőségi megvilágítás rögzítésének két legfontosabb az átalakuló fotódon? 

Nincs vaku és nincs szűrő. Nagyon fontos megtalálni a legjobb világítást, legyen szó mesterséges világításról vagy olyan ablakhoz közelebbi hely, ahol megfelelő mennyiségű természetes fény van. A vaku árnyékolhatja a fényképeket, és ha megtaláltad a tökéletes világítást, nincs is rá szükség. 

Szintén nincs szükség szűrőre, mert rossz benyomást kelt az átalakításról. Ez könnyen megtévesztheti az ügyfeleket, és szakszerűtlennek tűnik.

SZÁNJ IDŐT A SZÖGEK MEGTALÁLÁSÁRA

Egyetlen esélye van arra, hogy fotót készíts VENDÉGEIDRŐL, mielőtt a megjelenésük megváltozna. Ennek tudatában győződj meg arról, hogy minden lehetséges szöget kipróbáltál. 

Miután minden megfelelő, kiválasztod, hogy mely szögek rögzítik a legjobban az átalakulást. 

Lenyűgöző összehasonlítás érdekében válaszd ki az ügyfeled előtti és utáni fotót, amely ugyanabban a szögben készült. Ha megfelelően választasz, akkor hatásosabb lesz a kontraszt lesz a két fotó között.

GYŐZŐDJ MEG RÓLA, HOGY ÜGYFELE ELÉGEDETT A MEGJELENÉSÉVEL

Ha megfogadod tanácsunkat, és több szögből rögzíted ügyfeleid átalakulását, akkor több mint valószínű, hogy lesz legalább egy fotó sorozatod, amelyen az arcuk látható. Ha ez a helyzet, győződj meg arról, hogy ügyfeled elégedettnek tűnik az eredménnyel. 

A teljes vigyorra nem feltétlenül van szükség, de a homlokráncolt vagy egyenes arcon kívül valami más is sokat segít. 

A folyamatnak önmagában is szórakoztató élménynek kell lennie, így nem lehet nehéz elkapni egy őszinte mosolyt.

RÖGZÍTSD A FELKAPOTT DOLGOKAT

Nagyon valószínűtlen, hogy lesz időd megörökíteni minden nagy átalakulást, ami a szalonodban történik. 

Nemcsak a leglenyűgözőbb átalakulásokat szeretnéd megörökíteni, hanem azokat is, amelyek a legnagyobb érdeklődést váltják ki. 

Mik a jelenlegi trendek? Ha egy bizonyos stílus, kozmetikai kezelés vagy szín jelenleg felkapott, a fotók, amelyek azt mutatják, hogy szalonod képes erre, vonzzák a potenciális ügyfeleket.

Előtte és utána fotók a szalonban: Miért érdemes fényképezni

AZ ELŐTTI ÉS UTÁNI FOTÓK JAVÍTJÁK PORTFÓLIÓDAT

Míg a készülő fényképeket a szalon webhelyén, a közösségi média platformjain stb. való megosztásra szánjuk, Te saját stílusportfóliót is létrehozhatsz. 

Akár stylist, akár szigorúan szalontulajdonos, aki fotókat készít munkájáról, a személyes vagy üzleti portfólió minden érintett számára előnyös.

AZ ELŐTTE ÉS UTÁNA FOTÓK BEMUTATJÁK A SZALON SZOLGÁLTATÁSAIT

Az előtte és utána szalon fotók nem csak azt mutatják meg, hogy milyen nagy különbséget teremtettél az ügyfél számára, hanem azt is bemutatják, mire vagy képes, mit tud adni a szalonod. 

Ha egy potenciális ügyfél azt kutatja, hol kaphat egy bizonyos kezelést, és olyan fotókra bukkan, amelyeken a Te szalonodban erre van lehetősége, akkor több mint valószínű, hogy új ügyfelet szereztél.

AZ ELŐTTI ÉS UTÁNI FOTÓK NAGYSZERŰ REFERENCIAESZKÖZÖK

A szalon szolgáltatások bemutatásához hasonlóan az előtti és utáni fotók is remek referenciaként szolgálnak szalonodnak. 

Ha volt már olyan beszélgetés egy ügyféllel, amikor előkeresett egy fotót az internetről, vagy ő maga hozott egyet, hogy leírja, mit keres, akkor megérted, milyen hasznosak lehetnek a szalon saját fényképei.

A SZALONBAN KÉSZÍTETT ELŐTTE-UTÁNA FOTÓK MEGMUTATJÁK AZ ÜGYFÉLNEK, HOGY MI LEHETSÉGES

Előfordul, hogy az ügyfél nem tudja, mit keres, amíg közvetlenül nem látja. Előfordulhat, hogy nem is tudják elképzelni, milyen átalakulásra képes szalonod. 

Az előtte és utána szalonban készült fotó nagyszerű példa arra, hogy valakinek egy képet adj a fejébe, és megmutasd, mi minden lehetséges.

 KULCSSZAVAK SZALONBAN

  1. Az engedély, a fókusz, a világítás, a szögek és a trendek mind olyan tényezők, amelyeket figyelembe kell venni, amikor előtte és utána fotót készítesz a szalonban.
  2. Az előtte és utána készült fotók hasznosak a stylist/szalon portfólió felépítéséhez, bemutatják a Te általad kínált szolgáltatásokat, referenciaeszközöket hoznak létre, és megmutatják ügyfeleidnek, milyen megjelenést tudnak elérni.
  3. A transzformatív fotók nagyszerű lehetőséget jelenthetnek szalonod márkajelzésére, esztétikai megjelenésre, és hozzájárulhatnak az általános pozitív digitális marketingélményhez.

További szalon cikkek

0 hozzászólás

Trackbacks/Pingbacks

  1. Szalonmarketing-ötletek az ügyfélkör bővítéséhez - […] egyik kedvenc szalonmarketing ötletünk egy szelfi állomás […]