Online marketing hibák, amiket szalontulajdonosként elkövethetsz

2022. dec. 28

Online marketing hibák, amelyeket szalontulajdonosként elkövethetsz

Az online marketing uralta világban nem hiányoznak a különböző vélemények arról, hogy melyik szempont a legfontosabb. 

Az online szalon marketing kulcsfontosságú része vállalkozásod népszerűsítésének. 

Mielőtt belevágnál, és időt, energiát hatalmas költségeket pazarolnál egy olyan online marketingstratégiára, amely nem fogja növelni bevételedet, gondold át, mire van igazán szalonodnak szüksége.

Íme az online marketing hibák, amelyet szalontulajdonosként elkövethetsz.

A Közösségi Média használata az első számú új ügyfélgenerációs stratégiaként

A Közösségi Média használata az első számú új ügyfélgenerációs stratégiaként

Szalontulajdonosok körében már régebben megjelent az a tévhit, hogy a digitális marketing, magát a közösségi médiát jelenti. 

Az elmúlt 10-12 évben ennyit tanítottak nekünk. Végtelen kurzusok állnak rendelkezésre a közösségi média marketingjéről, tippek a közösségi médiában való több követő megszerzéséhez. 

Noha ezek az oktatási közösségimédia-források nagyszerűen kiegészíthetik digitális marketingtevékenységedet, de tévedés az első számú új ügyfélgenerációs stratégiának tekinteni.

A közösségi média vizuális médium, és a szalon portfóliójaként kell működnie. 

Ha rendelkezel fiókkal, a közösségi médiában való jelenléted nagy befolyással bír, és azt szeretnénk, hogy legyen stratégiája az ütemezéshez, a közzétételhez és az interakcióhoz. Azonban nem akarjuk, hogy a közösségi média legyen az új ügyfélgenerációs stratégia. 

A Professional Beauty marketingnél arra törekszünk, hogy ezt a paradigmát áramvonalas online marketinggé alakítsuk.

„Mit jelent az egyszerűsített online marketing?”

A digitális marketing egyszerűen azt jelenti, hogy ahelyett, hogy egyetlen egyedi, megbízhatatlan platformra, például az Instagramra hagyatkoznál, hogy új forgalmat generálj szalonodba, gyakorlatias stratégiát építesz ki a forgalom vonzására és annak átalakítására (eladássá alakítására). 

A szalon online marketingstratégiádnak racionalizálása egy lépésről lépésre lezajló folyamat, amely a célok meghatározásával (nyereség növelése, márkaismertség növelése) és egy olyan terv összeállításával kezdődik, amely magában foglalja a webhely feldobását és a SEO-t.

Röviden: a közösségi média fantasztikus módja annak, hogy bemutasd gyönyörű szalonodat és munkádat. 

Ennek ellenére a közösségi média értelmetlen az online marketing nélkül. Ha nem jelensz meg a Google keresésében, és nincs olyan webhelyed, amely konvertálni tudná a forgalmadat, akkor hiányzik a célpiac egy hatalmas része.

Nincs kereső optimalizálva webhelyed mobileszközre 

Nincs optimalizálva webhelyed mobileszközre

A webhely látogatók 80-90%-a mobileszközről érkezik. Nem elég pusztán egy „buta” weboldal a szalonodnak! 

Ha webhelyed nincs optimalizálva, akkor óriási hibát követsz el az online marketingstratégiájában.

A látogatókat ügyfelekké alakító weboldal nagy szerepet játszik az egyszerűsített digitális marketingben. 

A CTA-k (cselekvésre ösztönzés) egyszerű elérése és az egyértelmű navigáció előtérbe helyezése kulcsfontosságú annak biztosításában, hogy ne maradj le a potenciális forgalomról.

Könnyen megtudhatja az ügyfél, hogyan foglaljon időpontot szalonodban?

Könnyen elérhetőek az elérhetőségeid?

A Professional Beauty-nál olyan weboldalakat készítünk, amelyek zökkenőmentesen működnek mobileszközökön (is). 

Nem fektetsz be SEO szolgáltatásokba 

A ’80-as, 90-es, sőt a 2000-es években a szolgáltatás vagy vállalkozás keresése a tartózkodási hellyel kapcsolatos volt. Manapság, a digitális világban ez az, hogy hol tartózkodik a Google-on. Lehet, hogy ezt egy kávézóban olvasod, és a google-ban a „kávé” kifejezést kerested, hogy megtaláld.

Amikor a Google-t használod döntéshozatalhoz, a Google a legjobbat nyújtja, igaz?

NEM IGAZ

A Google a legjobban optimalizált weboldalt jeleníti meg.

A szalonod pontosan így tud gyorsan növekedni, amennyiben a keresőoptimalizálás megfelelően van elvégezve.

Ha a keresőoptimalizálási stratégiát helyezed előtérbe, akkor egy jól működő webhely és egy Google Vállalkozásprofil is jár hozzá, amely az első oldalon található. Minél jobb helyezést foglalsz el a Google keresőben, annál valószínűbb, hogy új ügyfelet szerzel.

Kulcsszavak a szalonodban

  1. A közösségi média vizuális médium, és a szalon portfóliójaként kell működnie, nem pedig az elsődleges digitális marketingstratégiájaként.
  2. Ha a weboldalad nincs mobilra optimalizálva, akkor az oldal látogatójában nem alakul ki pozitív élmény.

A Professional Beauty Marketing célja, hogy maximalizálja a befektetések megtérülését a szalonok online marketing költségvetéséből. 

Kérj időpontot egy ingyenes konzultációra még ma!

További szalon cikkek

0 hozzászólás

Trackbacks/Pingbacks

  1. Szépségszalon a közösségi oldalakon - […] közösségi hálózatnak más a közönsége, amely használja. Ezt nagyon fontos megérteni a szépségszalon promóciós stratégiájának […]