A Szalonban dolgozók kiégése nagyon is valóságos.
A mosoly és a pozitív hozzáállás megőrzése, a kiváló ügyfélszolgálat, a jó beszélgetőpartner, valamint a szalonba beáramló emberek és személyiségek kezelése bőven elég, de ezeket a dolgokat is meg kell tenned, miközben vendégeden egy szalon kezelést alkalmazol – és küzdesz , hogy egész nap talpon maradj!
Ez elég ahhoz, hogy a legerősebb szakember is fáradtnak és kimerültnek érezze magát. Hogyan védekezhetsz a kiégés ellen, és hogyan maradhatsz motivált?
Keresd meg a forrást

A stressz kiváltó okának az annak azonosításával kezdődik. A kiégést számos tényező okozhatja, többek között a túlterheltség és az alulértékeltség érzése, az egészségtelen szalonkultúra, a csapatmunka és a bizalom hiánya vagy működési problémák.
Válaszd ki a megfelelő megoldást
Ha már ismered kiégésed forrását, ez a három gyors és egyszerű ötlet segíthet abban, hogy egy nagyon szükséges gondolkodásmód váltást hozz létre:
Nyomd meg a reset gombot:
Amikor először elindítottad szalon karrieredet, nem volt ügyfeled ugye? Ma valószínűleg nincs elég óra a héten, ami elég lenne. Szánj egy percet arra, hogy elgondolkodj azon, honnan jöttél, és hol tartasz ma.
Gondolj arra a kemény munkára, amelyet a karrieredbe fektetettél. Ünnepeld sikeredet! Ha pedig ideiglenesen csökkentened kell a visszaállításhoz szükséges órákat, fordulj a szalon vezetőségéhez. Mert megérdemled!
Koncentrálj a hálára: Ha nehéz napod van a szalonban, akkor a munkatársaid is ilyenek lehetnek.
Mit értékelsz a munkatársaidban? Mi a különleges bennük? Mondd meg nekik! A szaloncsapatok közel állnak egymáshoz és segítőkészek, Szükséges a sok-sok nevetést és a jó barátság.
Ha problémád van egy munkatársaddal, ne tedd személyessé. Kérdezd meg magadtól, hogyan szeretnéd meg fordítani ezt a helyzetet. Próbálj meg minden interperszonális problémát óvatosan és kedvesen kezelni.
Legyél probléma megoldó: Lehet, hogy az esték a szokásosnál mozgalmasabbak voltak, és ez problémákat okoz a szalonban keletkező helyzettel kapcsolatban, vagy a foglalkoztatási hiány miatt a telefon megállás nélkül csörög.
Bármi is legyen a probléma, dolgozz együtt szalon munkatársaival a lehetséges megoldások ötletelésén.
Azok, akik jól érzik magukat, képesek ügyfeleiket és csapattársaikat is ösztönözni.
Szándékosan hozz létre váltást a gondolkodásmódjában, hogy képessé tedd a változásra!
0 hozzászólás