Szépségszalon marketing ötletek. GYORSAN ÚJ vendégek

2022. dec. 29

Szépségszalon marketing ötletek. GYORSAN ÚJ vendégek

Töltsd meg szalonod naptárát azáltal, hogy új, hatékony stratégiákat alkalmazol ügyfélszerzés céljából.

Ezek az eszközök fogják azt eredményezni vállalkozásodnak/szalonodnak, hogy mindig tele legyen az időpont foglaló naptár.


Szóval sok igazán tehetséges fodrásszal, műkörmössel és kozmetikussal találkozom, akik fantasztikusak abban, amit csinálnak.

Ők a legjobbak a szakmájukban, de még mindig küzdenek azért, hogy szalon üzletüket olyan ütemben fejlesszék, ahogyan szeretnék.

És amikor beszélek velük, elemezzük a jelenlegi üzleti stratégiát, számos esetben kiderül, hogy egyáltalán nincs szalon marketingstratégia vagy azt fejleszteni, átalakítani szükséges.

Nincsenek megfelelő marketingstratégiáik, amelyek új ügyfeleket vonzanak és meglévő ügyfeleik bővítését célozzák.

Ez azért van így, mert ma már nem elég csak a hagyományra hagyatkozni arra a szóbeszéd típusú marketingre, amely oly sok éve működik.

Többé nem hagyatkozhatsz az ajánlásokra, hogy termékeidet és szolgáltatásaidat elérhetővé tedd, mára már nyilvánvaló, hogy ez a módszer kevésbé hatékony.

Az internet mára már szinte mindenütt elérhető, a mai mobil telefonok lassan többet tudnak, mint egy asztali számítógép, az információ gyakorlatilag bárki számára és bármikor elérhető.


Ha meg szeretnék valamit tudni, elővesszük mobiltelefonunkat és rákeresünk a különböző social media felületeken a minket érdeklő témára.

Egyértelműen megállapítható, hogy a mai ember figyelme elsősorban a telefonjukra irányul információszerzés céljából.

Az emberek online vannak jelen

Tehát ma megosztom véleményem szerint A LEGJOBB szalonmarketing ötleteket, hogy GYORSAN szerezhess új ügyfeleket szépségszalonodba.

Ezek az abszolút legjobb módszerek személyes tapasztalatom alapján.

Az ebben a cikkben felsorolt ​​trendek előnyeit kihasználó vállalkozások mindegyike egyenes pályán halad a siker felé.

Nem kell többé arra hagyatkozniuk, hogy kedvezményeket kínáljanak szolgáltatásaikért, ajánlóprogramjaikért, üldözzék a szalon vendégeit, vagy posztoljanak Facebook-csoportokban óránként.

Jövedelmező szépség és egészség megőrző szalonokká válnak, akik erős közösséget építenek, és az ideális ügyfelek fogják üldözni őket időpontokért.

Ha ezeket az eredményeket keresed, akkor olvass tovább.

Mert ebben a blogban mindent leírok, amit tudnod kell ahhoz, hogy sikeresen szerezhess új ügyfeleket a szalonodba, a lehető legrövidebb időn belül!

Fontos lépések annak érdekében, hogy új ügyfelek is foglaljanak időpontot!

  • Akár szalontulajdonosként vagy szépségápolási termékek forgalmazójaként az alábbiakra kell figyelned:
  • Gondoskodjon arról, hogy szalonod megjelenjen az internetes keresési eredmények között
  • Maradj szem előtt a működő és bevált marketinggel
  • Minden ügyfél potenciális mikró befolyásoló lehet szalonodban
  • Szüntesd meg a kételyt több száz vásárlói vélemény megszerzésével
  • Optimalizáld webhelyedet
  • Futtass stratégiai ajándék akciókat, amelyek kitöltik a naptáraidat
  • Facebook és egyéb social media felületeken a rendszeres megjelenés elengedhetetlen

Készen állsz arra, hogy új ügyfeleket szerezz a szalonban?

Szalonmarketing ötletek új ügyfelek megszerzéséhez: megjelenés a keresésben
Kezdve a SEO-val

Ez a keresőoptimalizálást jelenti, és ha nem ismered ezt a kifejezést, jobb, ha utánanézel! Sokkal, de sokkal fontosabb, mint gondolnád.

Mert ez lényegében azt jelenti, hogy milyen jól jelensz meg a keresőmotorokban, amikor az emberek a Te szolgáltatásodat, szalontípusokat (fodrászat, kozmetika, műköröm) vagy a környéken kínált egyéb szolgáltatásokat keresik.

NAGYON fontos ott lenni

Miért?

Mert az emberek ma így értesülnek a vállalkozásokról, amikor egy adott fodrászatot, kozmetikát…stb. keresnek az ügyfelek Magyarországon (vagy bármely városban, ahol keres).

Például, ha a Google kereső mezőjébe beírja leendő ügyfeled, hogy kozmetikai kezelést keres adott városban, körzetben, ha első pozíciókban jelenik meg vállalkozásod, sokkal nagyobb az esély, hogy az ügyfél téged fog felkeresni.

Az ügyfelek egyszerűen fogják a telefonjukat, és egy adott szolgáltatásra vagy megoldásra rákeresnek. Te számos dolgot megtehetsz annak érdekében, hogy jó pozícióban jelenjen meg szalon vállalkozásod ezekben a találati listákban.

A legegyszerűbb, amit most megtehetsz, ha megbizonyosodsz arról, hogy beállítottál egy ‘Google Cégem’ profilt (helyesen!)

Ingyenes, és nem tart sokáig (bár a rendszeres újítások és az egyre több funkció miatt már egyre inkább szakembert igényel).

Csak regisztrálnod kell, és kapsz egy levelet a címedre, ahol megerősíted a vállalkozásod elhelyezkedését.

Hozzáadhatod a szalonod címét, hozzáadhatsz fényképeket, és további részleteket adhatsz meg önmagadról.

Már ez segít abban, hogy rangsorolja vállalkozásodat a Google, megjelenj a Google Térképen, és jobban fog megjelenni a keresési eredmények között is szépségszalonod.

Vannak más helyek is, ahol ugyanígy lehet vagy javasolt regisztrálni

Az egyik ilyen az Apple Maps, amit javaslok, mert ez a második legfontosabb megjelenési hely. Ez biztosítja, hogy az iPhone készülékeken is megjelenj, amikor az emberek a térképen a közelemben lévő szalonokat keresik.

A keresőoptimalizálás következő lépése, hogy megbizonyosodjon arról, hogy szalonod webhelye keresésre van optimalizálva.

Ennek lényege, hogy gondoskodj arról, hogy webhelyeden sok olyan (hasznos) tartalom legyen, amely arról szól, amit a szalonban kínálsz.

Tehát, ha egy adott szolgáltatást kínálsz, győződj meg arról, hogy a szolgáltatás megtalálható a webhelyeden, és sok tartalmat hozz létre a szolgáltatásról.

Alaposan foglalkozz azzal, hogy az ügyfeleknek mire nyújtasz megoldást a szolgáltatásoddal/kezeléseddel, kinek a számára tökéletes a szalonod szolgáltatásai, milyen érzéseket vált ki a szalon szolgáltatás az ügyfélben, és miért jobb a Te szolgáltatásod, megoldásod, mint mindenki másé.
Ezzel jelentősen tudod növelni annak az esélyét, hogy megjelenj térképen, találati listában, amikor valaki az adott szolgáltatást keresi a környéken.

A Google-t arra tervezték és fejlesztik folyamatosan, hogy valóban a legjobb eredményt adja ki a keresőnek.

A legjobb választ akarják adni arra a kérdésre, amelyeket az emberek keresnek.

És ha a szalonod webhelye a „helyes” választ adja, akkor magasabb pozícióban fogsz megjelenni.

Tehát csak annak biztosítása, hogy minden információ megtalálható legyen a webhelyeden, és hogy regisztrálj a Google Cégem szolgáltatásban – ez az első lépés annak biztosítására, hogy jobban megjelenjen szalonod a keresésben.

És ennek az a szépsége, hogy ez egy olyan munka, amelyet egyszer elvégzel, és azután évekig szolgálni fog.

Segít a megjelenésben, és segít új ügyfeleket szerezni a szalonodnak, de a rendszeres frissítés szinte elengedhetetlen a jó pozíció megtartása érdekében.

Maradt még pár megválaszolatlan kérdés ebben a cikkben, melyekről következő blog bejegyzésemben fogok beszámolni.

További szalon cikkek

0 hozzászólás

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hogyan lehet hatékonyan reklámozni egy szépségszalont online? - […] amelyeket a jövőben felhasználhatsz szépségszalonod üzleti céljainak eléréséhez. A szépségszalon ügyfélköre csak ezután válik […]
  2. A reklámpszichológia tudománya - […] A reklámozóknak meg kell érteniük a célcsoportjuk pszichológiáját, hogy hatékonyan tudják befolyásolni az emberek döntéseit a termék vagy szolgáltatás…
  3. Szalonmarketing-ötletek az ügyfélkör bővítéséhez - […] attól, hogy melyik taktikát választod, a sikeres szalonmarketing kulcsa a szorgalom és a következetesség. Legyél tehát kreatív, gondolkodj hosszú…